Szkolenia IT - CTS

Indywidualne rozwiązania szkoleniowe

+48 12 655 17 36  

Aktualności

Jak możemy Ci pomóc w Twojej podróży edukacyjnej?

SZKOLENIA IT
Rozwijaj swoją karierę na szkoleniach online lub na klasycznych kursach stacjonarnych.

CTS oferuje szeroki katalog pojedyńczych kursów jak i pełnych ścieżek szkoleniowych. Z systemów WIndows do Inżynierii Wymagań.
Wiele z naszych kursów IT jest oferowanych w trybie online.
Rozwijamy kreatywność, umiejętność analizowania, samodzielność, dociekliwość, zaangażowanie.
Wiedzę wyniesiąną z naszych szkoleń od razu możesz wykorzystać w praktyce.

CYBERBEZPIECZEŃSTWO - sprawdź
TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA - sprawdź
ADMINISTRACJA IT - sprawdź
APLIKACJE BIUROWE - sprawdź
BIZNESOWE IT - sprawdź


EGZAMINY
CTS, dzięki posiadanym autoryzacjom, organizuje sesje testowe międzynarodowych firm egzaminacyjnych:  

  • Pearson VUE - więcej
  • Certiport - więcej
  • oraz egzaminy CastleWorldwide, ISACA, PAN, PSI, dostarczane przez firmę Nextec

LISTA EGZAMINÓW Castle WorldWide - więcej

EGZAMINY ISACA - więcej


STUDIA PODYPLOMOWE
We współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego i Akademią MDDP uruchomiliśmy dwa programy studiów podyplomowych.

 

DORADZTWO
CTS oferuje możliwość przeprowadzenia dodatkowo usług konsultacji, doradztwa, wsparcia wdrożeniowego czy opieki powdrożeniowej.

Produkty Microsoft i zakres czynności objęte dodatkowymi usługami pozaszkoleniowymi:

1. Chmura:
    a. Office 365 – kompletne wdrożenie, migracja, utrzymanie, rozwiązania hybrydowe
    b. Integracja pracy biura z wykorzystaniem pełnego zestawu narzędzi - Skype for Business, Exchange Online, SharePoint     Online, oraz system Dynamics CRM online)
    c. Produkty powiązane: Project Online, PowerBI, Delve (sieci neuronowe Azure)
    d. Enterprise Management Suite (Intune) nadzór nad stacjami roboczymi, urządzaniami mobilnymi, wymuszanie bezpieczeństwa, zarządzanie aplikacjami, integracja z SCCM, zarządzanie prawami dostępowymi do zasobów, zarządzanie tożsamością, rozwiązania hybrydowe
    e. Dynamics CRM wersja online - pełne wdrożenie: projekt wykorzystanie, mapowanie procesów biznesowych do CRM, migracja danych, szkolenia, wsparcie developerskie
    f. Microsoft Operations Management Suite – monitorowanie systemów serwerowych, analiza logów, automatyzacja, analiza bezpieczeństwa
    g. Microsoft Azure – infrastruktura, zarządzanie tożsamością, automatyzacja, łączenie z lokalnymi zasobami,

2. Usługi lokalne
    a. Windows Server – Active Directory, zarządzanie tożsamością, wdrożenie, monitorowanie, utrzymanie
    b. Windows Client – automatyzacja wdrożenia, nadzór, wymuszanie zasad bezpieczeństwa, analiza bezpieczeństwa,   automatyzacja zarządzania (m.in. PowerShell)
    c. Skype for Business - wdrożenie, utrzymanie (bez części głosowej i integracji z telefonią publiczną)
    d. SharePoint
        * Wdrożenia, implementacja środowiska (onpremise, hybrid, cloud)
        * Administracja i utrzymanie farmy
        * Przygotowania polityki wdrożenia (konceptu na wykorzystanie środowiska oraz polityki bezpieczeństwa)
        * Integracja środowiska z innymi technologiami Microsoft (np. Exchange, Azure, Skype)
        * Wdrożenie rozwiązania SharePoint BI w oparciu o SQL – SSAS, SSRS, SSIS oraz technologii powiązanych   (PowerPivot / Excel Services)
    e. System Center
    a. SQL - wdrożenie różnych wariantów serwerów Microsoft SQL: budowanie hurtowni danych, monitorowanie wydajności procesów, budowa narzędzi analitycznych oraz raportów.