Szkolenia IT - CTS

Indywidualne rozwiązania szkoleniowe

+48 12 655 17 36  

Szkolenie Microsoft Outlook 2013 efektywna organizacja pracy - O-16 2013 OP

Kod kursu: O-16 2013 OP

Nazwa kursu: Microsoft Outlook 2013 efektywna organizacja pracy

Czas trwania: 1 dzień

Rezerwuj

  • Metody
  •   wykład
  •   laboratorium
  •   prezentacje
  •   ćwiczenia praktyczne
  •   studium przypadków
  •   dyskusje
  •   pytania i odpowiedzi
  •   analiza doświadczeń
  •   trening umiejętności
  •   lectures
  •   labolatorium
  •   presentation
  •   practical session
  •   questions and answers
  • Kategoria
  •  Szkolenia Office
  •  Szkolenia Microsoft Office 2013
  • Gwarantujemy
  •   certyfikowany trener
  •   materiały szkoleniowe (w wersji papierowej)
  •   notatnik, długopis
  •   lunch
  •   kawa, herbata, napoje, ciasteczka
  •   dyplom
  •   2-tyg pomoc email
  •   certified trainer
  •   training materials
  •   notebook, pen
  •   coffee, tea, water
  •   diploma, certificate
Dla kogo

Szkolenie Microsoft Outlook 2013 efektywna organizacja pracy przeznaczone jest dla osób chcących pogłębić znajomość programu MS Outlook 2013. Zakłada się, iż osoba pracowała w Outlook i chce poznać nowe funkcjonalności w programie.

Krótki opis

Celem szkolenia Microsoft Outlook 2013 efektywna organizacja pracy jest przekazanie wiedzy na temat efektywnej pracy w programie MS Outlook 2013. Szkolenie Microsoft Outlook 2013 efektywna organizacja pracy jest przygotowane tak, aby poszerzyć wiedzę na temat korzystania z programu MS Office przede wszystkim w takich obszarach jak: tworzenie wiadomości, zarządzanie kalendarzem i wydarzeniami, spotkaniami, zarządzanie kontaktami, notatki i śledzenie zmian. Omówione także zostaną rzeczy związane z konfiguracją konta oraz ustawieniami programu. Po szkoleniu Microsoft Outlook 2013 efektywna organizacja pracy uczestnik będzie w stanie korzystać z programu MS Outlook 2013, aby efektywnie organizować pracę.

Wymagania

Umiejętność obsługi komputera w stopni pozwalającym swobodnie zarządzać plikami, zapisywanie, otwieranie dokumentów.

Opis

1. Wiadomości:

 

  • wysyłanie i odbieranie wiadomości,
  • wykorzystanie dodatkowych ustawień i opcji dostarczania,
  • wykonywanie operacji na plikach wiadomości w Outlook,
  • tworzenie, kopiowanie, przenoszenie, usuwanie, zmiana nazw plików lub folderów,
  • grupowanie wiadomości wg różnych kryteriów, filtrowanie, sortowanie,
  • organizacja i porządkowanie poczty z wykorzystaniem reguł,
  • wyszukiwanie wiadomości,
  • zarządzanie wiadomościami pocztowymiKonfiguracja widoków - elementy okna programu Outlook,

 

 

2. Kalendarz:

 

  • konfiguracja kalendarza'
  • pojęcia: wydarzenie, termin, spotkanie'
  • operacje: planowanie, usuwanie, modyfikacja i akceptacja spotkań, terminów, wydarzeń cyklicznych, zarządzanie zasobami'
  • czas wolny uczestników, lokalizacja spotkań,

 

 

3. Archiwizacja:

 

  • archiwizacja automatyczna,
  • archiwizacja ręczna,

 

 

4. Dziennik:

 

  • dziennik, rejestrowanie czynności,
  • rodzaje pozycji dziennika,
  • dziennik: automatyczne rejestrowanie operacji na plikach Access, Excel, Word, wiadomości pocztowych, zleceń zadań, odpowiedzi, itp.,
  • konfigurowanie automatycznej rejestracji różnych pozycji dziennika,
  • zarządzanie pozycjami dziennika,
  • Kontrola czasu wykonywania różnych czynności,

 

5. Kontakty:

 

  • tworzenie i zarządzanie kontaktami,
  • zarządzanie pozycjami kontaktów,
  • zlecanie i wykonywanie zadań,
  • wysyłanie raportów o zadaniach,
  • zlecanie zadań cyklicznych,
  • kontrola zadań w toku wykonywania,
  • współpraca z Dziennikiem i kontrola czasu wykonywania czynności,
  • grupowanie zadań wg różnych kryteriów,

 

6. Współpraca z MS Exchange, elementy pracy grupowej:

 

  • współpraca z MS Exchange
  • elementy pracy grupowej

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie szkoleń, to skontaktuj się z nami.



Terminy
Miejsce spotkania: Warszawa
  • Cena netto: 600,00 zł (brutto 738,00 zł )
Początek:
2017-11-03
Koniec:
2017-11-03
Miejsce spotkania: Kraków
Początek:
Zadzwoń
Koniec:
12 655 17 36