Szkolenia IT - CTS

Indywidualne rozwiązania szkoleniowe

+48 12 655 17 36  

Aktualności

Oferta usług konsultacji, doradztwa, wdrożenia i opieki w cenie szkoleń Microsoft

CTS w ramach realizowanych szkoleń z dowolnych produktów Microsoft (autoryzowanych lub autorskich) oferuje możliwość przeprowadzenia dodatkowo usług konsultacji, doradztwa, wsparcia wdrożeniowego czy opieki powdrożeniowej, w cenie szkoleń.

 

Oznacza to, iż w cenie szkolenia dostaniesz dodatkową usługę GRATIS.

 

Dla:
    - szkolenia 5 i 4 dniowego – w cenie katalogowej jednego szkolenia jest dodatkowo 7 godzin usług GRATIS
    - szkolenia 3 dniowego – w cenie katalogowej jednego szkolenia jest dodatkowo 5 godzin usług GRATIS

Usługi mogą być realizowane fizycznie u Klienta lub zdalnie, w zależności od ich rodzaju i potrzeb.

Produkty Microsoft i zakres czynności objęte dodatkowymi usługami pozaszkoleniowymi:

    1. Chmura:


    a. Office 365 – kompletne wdrożenie, migracja, utrzymanie, rozwiązania hybrydowe
    b. Integracja pracy biura z wykorzystaniem pełnego zestawu narzędzi - Skype for Business, Exchange Online, SharePoint     Online, oraz system Dynamics CRM online)
    c. Produkty powiązane: Project Online, PowerBI, Delve (sieci neuronowe Azure)
    d. Enterprise Management Suite (Intune) nadzór nad stacjami roboczymi, urządzaniami mobilnymi, wymuszanie bezpieczeństwa, zarządzanie aplikacjami, integracja z SCCM, zarządzanie prawami dostępowymi do zasobów, zarządzanie tożsamością, rozwiązania hybrydowe
    e. Dynamics CRM wersja online - pełne wdrożenie: projekt wykorzystanie, mapowanie procesów biznesowych do CRM, migracja danych, szkolenia, wsparcie developerskie
    f. Microsoft Operations Management Suite – monitorowanie systemów serwerowych, analiza logów, automatyzacja, analiza bezpieczeństwa
    g. Microsoft Azure – infrastruktura, zarządzanie tożsamością, automatyzacja, łączenie z lokalnymi zasobami,


    2. Usługi lokalne


    a. Windows Server – Active Directory, zarządzanie tożsamością, wdrożenie, monitorowanie, utrzymanie
    b. Windows Client – automatyzacja wdrożenia, nadzór, wymuszanie zasad bezpieczeństwa, analiza bezpieczeństwa,   automatyzacja zarządzania (m.in. PowerShell)
    c. Skype for Business - wdrożenie, utrzymanie (bez części głosowej i integracji z telefonią publiczną)
    d. SharePoint
        * Wdrożenia, implementacja środowiska (onpremise, hybrid, cloud)
        * Administracja i utrzymanie farmy
        * Przygotowania polityki wdrożenia (konceptu na wykorzystanie środowiska oraz polityki bezpieczeństwa)
        * Integracja środowiska z innymi technologiami Microsoft (np. Exchange, Azure, Skype)
        * Wdrożenie rozwiązania SharePoint BI w oparciu o SQL – SSAS, SSRS, SSIS oraz technologii powiązanych   (PowerPivot / Excel Services)
    e. System Center
    a. SQL - wdrożenie różnych wariantów serwerów Microsoft SQL: budowanie hurtowni danych, monitorowanie wydajności procesów, budowa narzędzi analitycznych oraz raportów.


Zalecamy, aby konsultacje odbywały się przed szkoleniem, tak by program szkolenia (szczególnie przy grupach zamkniętych) obejmował elementy istotne dla Klienta.


W przypadku zainteresowania szkoleniem, jak i usługą dodatkową, prosimy o kontakt, w celu umówienia rozmowy z trenerem:

szkolenia@cts.com.pl   12 655 17 36


Zapraszamy!