wpisz np. office lub nr szkolenia np. 10174
 
 
Jesteś tutaj: Strona główna » Zbliżające się warsztaty » Warsztat Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania

Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania


Nazwa warsztatu:
Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania
Data:
(Wydarzenie archiwalne)
Agenda:

Wszystkie chętne osoby zapraszamy:

  • do rejestracji i obejrzenia archiwalnych nagrań z naszych warsztatów on-line
  • a także w przypadku pytań do kontaktu z trenerem poprzez maila, który udzieli odpowiedzi na pytania odnośnie materiału znajdującego się w prezentacji. 

 

Agenda:

W trakcie warsztatów będziemy rozmawiać o tym skąd biorą się problemy z rozpoznaniem wymagań. Odpowiemy na pytanie, kto definiuje wymagania – Klient czy Analityk. Obalimy mit, że Klient nie wie czego chce. Porozmawiamy również o sile słowa w kontekście definiowania wymagań.

Adres:

on-line


 

Działalność

Firma CTS Customized Training Solutions od przeszło 20 lat prowadzi wysokospecjalistyczne szkolenia i kursy informatyczne dla osób w branży IT jak i Zarządzania. W CTS uczymy nie tylko technicznych umiejętności przydatnych w pracy programisty, administratora czy specjalisty IT, ale także rozwijamy umiejętności analizowania, kreatywności, samodzielności, dociekliwości, zaangażowania tak bardzo cenionych w dzisiejszych czasach.  

Mamy szeroką ofertę szkoleń i kursów informatycznych autoryzowanych oraz autorskich (w tym także szkolenia przygotowujące do certyfikacji) o różnym stopniu zaawansowania między innymi dla: programistów, testerów, administratorów, specjalistów ds. bezpieczeństwa, kierowników projektów, analityków biznesowych,  pracowników biurowych.

Więcej...

Kontakt

Szkolenia Warszawa i Kraków
+48 12 655 17 36

Newsletter

Newsletter ukazuje się 2 razy w miesiącu.
 
Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania
 
 
Nazwy produktów i usług, użyte na podstronie Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania są znakami towarowymi ich prawowitych właścicieli.