Regulamin szkoleń

WARUNKI ZGŁASZANIA I PRZYJMOWANIA UCZESTNIKÓW NA SZKOLENIA

1. Zgłaszający jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem przed wypełnieniem formularza i dostosowaniem się do jego postanowień. Niniejszy formularz nie dotyczy szkoleń IBM.

2. Przesłanie wypełnionego formularza stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

3. Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniach o łącznej wartości przekraczającej 8.000 zł netto (9.840 zł brutto), muszą mieć formę pisemną z podpisami i pieczęciami osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i powinny być wysłane mailem (skan) na adres szkolenia@cts.com.pl lub na adres imienny opiekuna handlowego, a oryginały listem poleconym na adres siedziby CTS al. Jana Pawła II 25, 00-854 Warszawa.

4. Potwierdzeniem realizacji szkolenia są informacje wysyłane 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia. Potwierdzenie zawiera wszelkie informacje organizacyjne, tj. temat szkolenia, imiona i nazwiska uczestników, termin, miejsce i godziny realizacji zajęć, a także powiadomienie o ewentualnych dokonanych rezerwacjach miejsc hotelowych (rozliczenia z hotelem pozostają po stronie Zamawiającego).

5. Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.

6. Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto do których doliczany jest 23% VAT. Kwota obejmująca cenę netto szkolenia wraz z ewentualnymi dodatkowymi usługami (np. nocleg, koszt dojazdu) powiększona o należny podatek od towarów i usług, stanowi wartość zamówienia. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest złożenie stosownego oświadczenia.

7. Zapłata za szkolenie następuje w formie przedpłaty na podstawie potwierdzenie wysyłanego przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku stałych klientów istnieje możliwość płatności za szkolenie na podstawie faktury VAT po szkoleniu w terminie 7 do maksymalnie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Zapłata po szkoleniu musi być uzgodniona z opiekunem handlowym CTS.

8. Faktura VAT zostanie wystawiona zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana poczta tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie e-faktury.

9. Informacja o rezygnacji ze szkolenia lub o zmianie terminu wymaga formy pisemnej (email, poczta, faks). Za datę rezygnacji lub zmiany terminu przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do CTS. Rezygnacja ze szkolenia lub zmiana terminu zgłoszona w siódmym dniu roboczym przed rozpoczęciem szkolenia nie zwalnia z opłaty. Klient ponosi wówczas koszty w wysokości 50% wartości zamówienia. Jeżeli rezygnacja lub zmiana terminu nastąpi w szóstym dniu roboczym przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia lub w dniach następnych, w tym także w dniu szkolenia lub też nie nastąpi wcale, a uczestnik/uczestnicy nie pojawią się na szkoleniu, Klient ponosi pełną opłatę za kurs – 100% wartości zamówienia.

10. W przypadku szkoleń zdalnych (CTS Remote Training) oraz akredytowanych przez APMG, Axelos, Peoplecert wszystkie terminy, określone w pkt. 9 ulegają wydłużeniu o dodatkowe 5 dni robocze.

11. CTS zastrzega sobie prawo przesunięcia lub odwołania terminu szkolenia, o czym zainteresowani kandydaci zostaną poinformowani w możliwie najszybszym czasie. CTS zobowiązuje się do zaproponowania i zrealizowania kolejnego terminu szkolenia, a także w przypadku odmowy uczestnictwa, do zwrotu uiszczonej opłaty za kurs.

12. Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich jest zabronione.

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI

1. Reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy szkolenia@cts.com.pl w terminie maksymalnie 3 (trzy) dni od daty zakończenia szkolenia.

2. Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 (trzydzieści) dni od daty ich otrzymania.

3. Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie.

4. Powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od CTS.

5. Reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których CTS ma roszczenia finansowe.