Najprościej rzecz ujmując, to chmurowa wersja uznanego na świecie produktu do zarządzania szeroko rozumianym kontaktem Twojej firmy z klientem.
Nie różni się właściwie niczym od wersji przeznaczonej do instalacji lokalnych. Daje te same, niesamowite możliwości.
Twoje relacje z klientami możesz oglądać i analizować z tak wielu punktów widzenia, że najprościej można je określić widokiem 360 stopni.
Zalety Dynamics CRM Online
1. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Prowadź zespoły sprzedażowe do celu poprzez zaplanowane etapy sprzedaży.
Łatwo przeprowadzaj analizy.
2. RELACJE Z KLIENTAMI
Korzystaj z pełnego wglądu w historię interakcji z Klientami.
3. MARKETING
Obserwuj działania działu marketingu.
Reaguj na sygnały wysyłane przez Twoich Klientów w odpowiedzi na komunikację marketingową skierowaną do nich.
4. SOCIAL
Monitoruj działania swoich Klientów.
5. MOBILNOŚĆ
Uzyskaj dostęp do ważnych danych biznesowych szybko i na dowolnej platformie dzięki aplikacjom mobolnym Dynamics CRM, dostępnym na każdą platformę mobilną (iOS, Android)
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się materiałami firmy Microsoft:
• Microsoft Dynamics CRM 2016 – Przewodnik po nowej wersji systemu »
• Wydajność sprzedaży w nowej erze sprzedawania »
• Zyskaj więcej z Microsoft Dynamics CRM 2016 »
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, szczegółowej konsultacji czy zwyczajnie chciałbyś poznać ten produkt i zobaczyć jak działa „na żywo”, skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego i prześlij nam swoje pytania!