Microsoft Outlook efektywna organizacja pracy
Kategoria: Microsoft Office
*Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% VAT
Czas trwania – 1 dzień
Adresaci szkolenia
Szkolenie Microsoft Outlook efektywna organizacja pracy przeznaczone jest dla osób chcących pogłębić znajomość programu MS Outlook. Zakłada się, iż osoba pracowała w Outlook i chce poznać zaawansowane funkcjonalności w programie.
Krótki opis
Celem szkolenia Microsoft Outlook efektywna organizacja pracy jest przygotowane tak, aby poszerzyć wiedzę na temat korzystania z programu MS Office przede wszystkim w takich obszarach jak: zarządzanie kalendarzem i wydarzeniami, spotkaniami, zarządzanie kontaktami, notatki i śledzenie zmian.
Wymagania
Umiejętność obsługi komputera w stopni pozwalającym swobodnie zarządzać plikami, zapisywanie, otwieranie dokumentów.
Program
1. Wiadomości:
• wysyłanie i odbieranie wiadomości funkcje zaawansowane
• wykorzystanie dodatkowych ustawień i opcji dostarczania,
• wykonywanie operacji na plikach wiadomości w Outlook,
• tworzenie, kopiowanie, przenoszenie, usuwanie, zmiana nazw plików lub folderów,
• grupowanie wiadomości wg różnych kryteriów, filtrowanie, sortowanie,
• organizacja i porządkowanie poczty z wykorzystaniem reguł,
• wyszukiwanie wiadomości,
• zarządzanie wiadomościami pocztowymi
• konfiguracja widoków – elementy okna programu Outlook.
2. Kalendarz:
• konfiguracja kalendarza,
• pojęcia: wydarzenie, termin, spotkanie,
• operacje: planowanie, usuwanie, modyfikacja i akceptacja spotkań, terminów, wydarzeń cyklicznych, zarządzanie zasobami,
• czas wolny uczestników, lokalizacja spotkań.
3. Archiwizacja:
• archiwizacja automatyczna,
• archiwizacja ręczna.
4. Dziennik:
• dziennik, rejestrowanie czynności,
• rodzaje pozycji dziennika,
• dziennik: automatyczne rejestrowanie operacji na plikach Access, Excel, Word, wiadomości pocztowych, zleceń zadań, odpowiedzi, itp.,
• konfigurowanie automatycznej rejestracji różnych pozycji dziennika,
• zarządzanie pozycjami dziennika,
• Kontrola czasu wykonywania różnych czynności.
5. Kontakty:
• tworzenie i zarządzanie kontaktami,
• zarządzanie pozycjami kontaktów,
• zlecanie i wykonywanie zadań,
• wysyłanie raportów o zadaniach,
• zlecanie zadań cyklicznych,
• kontrola zadań w toku wykonywania,
• współpraca z Dziennikiem i kontrola czasu wykonywania czynności,
• grupowanie zadań wg różnych kryteriów.
6. Współpraca, elementy pracy grupowej
Informacje organizacyjne
Zapewniamy:
- komfortowe, klimatyzowane sale szkoleniowe zlokalizowane w centrum miasta, wyposażone w sprzęt komputerowy,
- przerwy kawowe: kawa z ekspresu, różne rodzaje herbat, woda, soki, ciastka, owoce,
- lunch: dwudaniowy obiad.
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- notatniki, długopisy.