Projekt „FOSTER – Jak sobie radzić w życiu codziennym, mądrze wykorzystując cyfrowe technologie? Zestaw narzędzi edukacyjnych dla wychowanków domów dziecka i ich wychowawców” korzysta z dofinansowania o wartości 74 429,40 EUR otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG.
W ramach projektu:
„FOSTER – Jak radzić sobie w życiu codziennym, mądrze wykorzystując cyfrowe technologie? Zestaw narzędzi edukacyjnych dla wychowanków domów dziecka i ich wychowawców”
Nr EOG/21/K4/W/0051
Komponent IV, Współpraca instytucjonalna na rzecz poprawy jakości i dopasowania oferty edukacyjnej na wszystkich poziomach oraz we wszelkich formach (z wyłączeniem VET i zawodowego kształcenia ustawicznego) realizowanego w ramach
PROGRAM EDUKACJA – PROJEKT FINANSOWANY ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EOG na lata 2014-2021 ORAZ ŚRODKÓW KRAJOWYCH
CTS Customized Training Solutions sp. z o.o.
ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
NIP 5271006543, KRS 0000158624, REGON 010749701
www.cts.com.pl, email: cts@cts.com.pl, tel. 22 208 28 61
zwany poniżej CTS,
Poszukuje Wykonawców materiałów edukacyjnych zgodnie z poniższymi warunkami.
Zakres tematyczny materiałów edukacyjnych – 5 tematów szkoleniowych:
1. Cyfrowy ślad i tożsamość
a. Czym jest cyfrowa tożsamość?
b. Definicje różnych pojęć i objaśnienie jakie mają znaczenie dla naszej tożsamości w sieci (ciasteczka, bańka filtrująca, geolokalizacja, co oznacza znaczek zielonej kłódki etc.)
c. Co wie o użytkowniku Facebook i inne portale społecznościowe?
d. Zasady chronienia siebie w sieci.
2. Prywatność i bezpieczeństwo
a. Co zaliczamy do szkodliwych treści w Internecie?
b. Czym jest prawo do bycia zapomnianym?
c. Jak bezpiecznie korzystać z sieci? Możliwości jakie daje nam Internet.
d. Możliwość ingerencji wychowawcy w komputer dziecka a prawo.
3. Relacje i komunikacja
a. Nawiązywanie bezpiecznych kontaktów.
b. Jakie zagrożenia są związane z korzystaniem z sieci i mediów społecznościowych? (FOMO)
c. Czym jest seksting?
d. Konsekwencje prawne w kontekście udostępniania zdjęć wizerunku. Różne znaczenie emotikon.
4. Mowa nienawiści/ hejt.
a. Jaka jest definicja mowy nienawiści? Czym się różni od hejtu?
b. Jakie są cechy mowy nienawiści i hejtu? Jak je rozpoznać?
c. Kim są sprawcy mowy nienawiści/ hejtu?
d. Skąd się bierze mowa nienawiści/ hejt?
e. Jak się zachować?
5. Zarządzanie finansami
a. Wyszukiwarki i porównywarki przy zakładaniu pierwszego konta- jakie są dostępne narzędzia?
b. Chwilówki przez Internet- co się z tym wiąże?
c. SPAM finansowy- jak się chronić?
d. Phishing.
CTS ogłasza nabór ofert na realizację następujących usług wykonania dwóch kompletów materiałów edukacyjnych:
Komplet: Dla wychowanków domów dziecka (13-18 lat):
Przygotowanie narzędzi edukacyjnych – materiałów edukacyjnych składających się z 5 filmików szkoleniowych (witheboard – 3-4 min.), infografik (min. 3 na każdy pakiet), grafik, gier edukacyjnych oraz pakietów szkoleniowych.
Zamawiający oczekuje również wsparcia merytorycznego w zakresie pozostałych materiałów edukacyjny przewidzianych w projekcie. Ich zakres i tematyka zostaną ustalone w drodze indywidualnych rozmów.
Wymogi co do form materiałów:
Materiały mają mieć innowacyjną, aktywizującą formułę, pozwalającą na realizację szkoleń w cyklu Kolba. Materiały powinny pozwolić na prowadzenie szkoleń ze wszystkich modułów, z jednego tematu, jak i prowadzić poszczególne lekcje osobno. Materiały będą umieszczone na stronach internetowych partnerów w projekcie. Materiały powinny być dostosowane do wyświetlania na ekranach komputerów oraz na urządzeniach mobilnych.
Termin wykonania materiałów do 30 listopad 2022r.
Termin zapłaty – 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru materiałów edukacyjnych, potwierdzającego brak zastrzeżeń co do wykonanej usługi.
Składanie ofert – do 15 września 2022 – elektronicznie na adres email cts@cts.com.pl
Termin obowiązywania oferty – do 30 września 2022r.
Wybór ofert – decyduje w 80% cena brutto (cena do zapłaty) oraz 20% za opis koncepcji wykonania dwóch kompletów materiałów edukacyjnych.
Oferta powinna zawierać:
- dane firmy/działalności gospodarczej
- dane osób skierowanych do wykonania usługi (wykształcenie, doświadczenie w przedmiotowym zakresie – wykaz usług),
- referencje – pisemne lub dane kontaktowe do osób, które mogą poświadczyć należyte wykonanie wykazanych usług,
- koncepcję wykonania materiałów edukacyjnych,
- cenę za wykonanie wszystkich materiałów edukacyjnych zgodnie z wyżej wymienioną specyfikacją wraz z przekazaniem praw autorskich.